Сонин юм их болно шүү.
Саяхан нэг спийрттэй сүү худалдаанд гарч. гараадус нь 3.2% юм байхаа.
Х Түц-ийн хамгийн архичин төрхтэйг нь шигшиж, Аглуу Төөтөө 2-ыг тоглуулсан шиг байгаан. Баатархүү өвчин зовлон хагалгаа нтр гээд байгаагүй биз.
Цагаан сараар өмсдөг хувцастай, хэлхэлдсэн хоёр согтуу дүртийг хараад хэнд ч тийм л бодол төрнө.
Маний бодлоор бол рэклаам цацаал шууд бараа нь зарагдаал мөнгийг хүүлээд байдаг гэвэл эндүүрэл байх.
Жишээ нь нэг наалинхай хүүхнээр хэлийг нь зажлуулж нэг хүлхүүлж нэг яриулаад талимаатуулж инээлгээд Банкны рэклаам хийвэл хүн итгэж мөнгөө хадгалуулах уу? гэдэг бол том асуудал.
Нэг хэсэг банкуудын реклам яг ийм хийцтэй, дээрээс нь олон ангит канууны дундуур цацдаг байлаа гэж.
Олон ангит кануу үзэгчид зорилтот зах зээл нь мөн үү биш үү?
Мөн байлаа гэхэд тэдэнд тэр аальгүй хүүхэн нь таалагдах уу гүй юу?
Таалагдлаа гэхэд мөнгөө хадгалуулах сэтгэлзүй төрөх үү гүй юу?
Ингэхээр Маарктангийн стратээг, таактик гэдэг зүйлийг шанаагаа тулж суугаад боловсруулчдаг, мөнгө зараал үр дүнд хүргэчдэг эд биш шиг байгаан.
Хэрэвзээ та өөрөө маарктанг хийчмээр аятай бийзнээс юмуу ажил эрхэлдэг бол шинэ шинэлэг, оновчтой ойлголт, шийдлийг олж авах, сэрж мэдрэх боломжтой юунаас ч битий хоцоржээ гэж хэлмээр байгаа юм.
Зүгээр зурагтаа үзээд сууж ч болохгүй хэмжээнд хүргээд байшд.
Зурагт ингээд дуусаг гэхэд гудамжны самбар, автуус тарлээбусыг эрээлсэн байдал, зэргийг авч үзвэл сурталчилгааны үнэ цэнэ гэдэг зүйлийг хийж мэдэхгүй байдал ажиглагдана.
Жишээ гэвэл Буянт-Ухаагаас хот орох замд байрлах замаар зэрзийтэл өрсөн самбарууд байна. Стандарт гэж байхгүй, арчилгаа байхгүй, ач холбогдлоо тооцоогүй байх бол наад захын асуудал.
Ингэхээр маарктангийн стартээг, таактикийг таавчигны хэмжээнд авч үздэг байдал газар авсан мэт санагддагаа нуух юун.
Одоо бүр амар болсон. Сэтгэж чадахгүй бол хуул, гэсэн уриа гаргаад Юүтүүб дээрээс вийдоонуудыг шүүгээд суудаг болсон гэх.
Олны жишгийн томчуул нь хүртэл үүндээ амтшаад гаршаад байгаа байдал харагдах юм.
Зиа тэгэхээр ийм байнаа.
Энэ сарын сүүлээр маркетинг, зар сурталчилгааны үйл ажиллагаа эрхэлдэг байгууллагуудыг цуглуулсан үзэсгэлэн яармаг гэж юм Мишээл дээр болох сураг байна.
Энд маарктанг хийдэг байгууллага хүнүүс очоод хараад одоогийн хөгжил хаашаа явж байна. Шинэ арга хэрэгсэл юу байна? Болдоггүй бүтдэггүй юм бол аутсоурсинг хийж болохнуу гүй юу гэдгийг сонирхож болохоор юм хийгдэх бололтой.
Эндээс та чи, танайхан шийдэл олох ч юм билүү?
Над мэтийг тайван зурагт үзүүлэх ч юм билүү? хэн мэдлээ
Эцэст нь нэг хөөрхөн зураг оруулж өгөөд жаргаая даа.
No comments:
Post a Comment